آخرین اخبار
کد مطلب: 80443
سرقت مادر و دختر مرفه تهراني فقط به خاطر هيجان
تاریخ انتشار : 1393/06/04
نمایش : 1878
مادر و دختر زندگي مرفهي داشتند، پدر درآمد خوبي داشت! باور کردن اينکه زن و دخترش تنها از روي هيجان به سرقت از مغازه‌ها دست مي‌زدند سخت است.
به گزارش سلام لردگان، از چندي پيش مأموران کلانتري 127 نارمک در برابر دستبرد‌هاي زيرکانه از مغازه‌هاي خيابان آيت قرار گرفتند و تيم ويژه‌اي از مأموران تجسس براي رديابي عامل اين دزدي‌ها وارد عمل شدند.

 

پليس در گام نخست تحقيقات پي برد دو زن جوان به بهانه خريد وارد مغازه‌ها شده و در فرصتي مناسب اقدام به سرقت لباس، عطر و ديگر اجناس کرده‌اند. در اين مرحله، مأموران آلبوم مجرمان زن را پيش روي طعمه‌هاي اين دزدان قرار دادند اما سرنخي از دو زن تبهکار به دست نيامد.


تجسس‌ها در حالي ادامه داشت که دو زن جوان به سرقت‌هايشان ادامه مي‌دادند و يکي از مغازه‌داران آرايشي و بهداشتي به مأموران گفت: مادر و دختر جوان به مغازه‌ام آمدند و به بهانه خريد، عطرهاي زيادي را تست کردند و پس از دقايقي با يک عذرخواهي از مغازه بيرون رفتند و پس از رفتنشان وقتي داشتم عطرها را سر جايشان مي‌گذاشتم متوجه سرقت دو عطر گرانقيمت شدم.


خيلي زود از مغازه خارج شدم و هرچه به دنبال دو زن جوان گشتم ردي از آن‌ها پيدا نکردم و فرداي آن روز نيز يکي ديگر از همکارانم به اين شيوه و شگرد مورد دستبرد قرارگرفت. رديابي‌هاي پليس براي دستگيري مادر و دختر ادامه داشت تا اينکه روز 26 مردادماه سال‌جاري مرد بوتيک‌دار در تماس با پليس از ماجراي دستگيري دزدان مغازه‌اش خبر داد.


دقايقي بعد مأموران خود را به بوتيک رساندند و با مادر و دختر جواني که در انتهاي مغازه در اسارت فروشنده بودند روبه‌رو شدند. مرد بوتيک دار به مأموران گفت: اين زن و دختر جوان وارد مغازه‌ام شدند و چند لباس را براي خريد انتخاب کردند سپس داخل اتاق پرو رفتند و پس از دقايقي ادعا کردند از طرح لباس‌ها خوششان نيامده و با عذرخواني به سمت در خروجي مغازه رفتند.


وي افزود: وقتي از در مغازه خارج شدند به‌خاطر دزدگيرهايي که روي لباس‌ها نصب کرده بوديم صداي آن  از داخل کيف زن جوان به گوش رسيد. همين صدا کافي بود تا به کمک يکي از همکارانم آن‌ها را جلوي در مغازه دستگير کنيم. مادر جوان که «اشرف» نام دارد وقتي ديد راهي جز اعتراف ندارد به پليس گفت: همراه دخترم «فرانک» که 17 ساله است وارد مغازه‌ها مي‌شديم و در حالي‌که با فروشنده‌ها سرگرم صحبت براي خريد بوديم اقدام به سرقت اجناس داخل مغازه‌ مي‌کرديم.


وي افزود: همسرم از وضعيت مالي خوبي برخوردار است اما ما از روي هيجان و عادت براي دزديدن وسايل مورد نيازمان دست به اين کار مي‌زديم. بنابر اين گزارش، مادر و دختر جوان براي شناسايي ديگر جرايم احتمالي‌شان در اختيار مأموران پليس آگاهي تهران قرار گرفتند.
منبع. ايران
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس